مشتری

محصولاتی که دارای عبارت 'مشتری' هستند

پاورپوینت تجارت الکترونیک

پاورپوینت تجارت الکترونیک مناسب ارائه

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مناسب ارائه سیستم های اطلاعات مدیریت

بررسی اثرات آمیخته بازایابی در فروش و رضایت مشتری

بررسی اثرات آمیخته بازایابی در فروش و رضایت مشتری

پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیک

این پرسشنامه جهت بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیک طراحی شده است

بررسی عوامل موثر بر روی رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع المصرف

بررسی عوامل موثر بر روی رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع المصرف

پروژه بینظیر و جامع بررسی كاربری مدل FRO برتعیین سطح وفاداری مشتریان فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند همراه با تصاویر

باسلام دوستان در این مجموعه به ارائه پروژه بینظیر و نادر و جامع بررسی كاربری مدل FRO برتعیین سطح وفاداری مشتریان فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند پرداخته شده است این مجموعه بینظیر در قالب word قابل ویرایش و در حدود 200 صفحه میباشد ناگفته نماند در این بررسی نمودار و تصاویری در داخل متن تجزیه و تحلیل شده است که فایل این جداولنمودارها و تصاویر نه تنها در

مبانی نظری رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی

مبانی نظری رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری، CRM، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری، CRM، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد

مبانی نظری مشتری، انواع مشتری، مدل های رضایت مشتری

مبانی نظری مشتری، انواع مشتری، مدل های رضایت مشتری

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)،ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری،اهداف مدیریت ارتباط با مشتری

متغیرها مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)،ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری،اهداف مدیریت ارتباط با مشتری

مبانی نظری کارکنان بانک و مشتریان، مشکلات کارکنان صف بانک

مبانی نظری کارکنان بانک و مشتریان، مشکلات کارکنان صف بانک

مبانی نظری بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب

مبانی نظری بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب

مبانی نظری آموزش کارکنان و آمادگی کارکنان و الگوی انتقالی هالتون و جذب مشتریان

مبانی نظری آموزش کارکنان و آمادگی کارکنان و الگوی انتقالی هالتون و جذب مشتریان

مبانی نظری جذب و حفظ مشتری، بانکداری الکترونیک، بازاریابی بانکی

مبانی نظری جذب و حفظ مشتری، بانکداری الکترونیک، بازاریابی بانکی

مبانی نظری مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری، خدمات بانکداری الکترونیک

مبانی نظری مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری، خدمات بانکداری الکترونیک

مبانی نظری مدیریت بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری، مشتری مداری

مبانی نظری مدیریت بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری، مشتری مداری

مبانی نظری مدیریت بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری، مشتری مداری، بازاریابی رابطع مند، مدیریت بازاریابی صادرات، استراتژی ورود به بازارها

مبانی نظری مدیریت بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری، مشتری مداری، بازاریابی رابطع مند، مدیریت بازاریابی صادرات، استراتژی ورود به بازارها

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک، در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان كاشان

پایان نامه برای دریافت درجه كارشناسی ارشد (MA) گرایش مدیریت بازاریا بی عنوان بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک، در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان كاشان

پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با عنوان تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده در حجم 26 اسلاید شامل تعریف فایده مورد نظر از نظر مشتری، عوامل تعیین کننده فایده موردانتظار از نظر مشتری، تعریف رضایتمندی، ابزار پیگیری و اندازه گیری رضایت مشتریان، زنجیره فایده مایکل پورتر، فرآیند فعالیتهای اصلی، محاسبه هزینه مشتریان از دست رفته، دو ر

پاورپوینت ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با عنوان ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان در حجم 24 اسلاید شامل چالشهای فعالیتهای اقتصادی در اقتصاد جهانی، بازاریابی چیست، تعریف تعدادی از اصطلاحات استفاده شده در بازاریابی، وظیفه بازاریاب، پنج شرط مبادله، بازاریابی رابطه، شبکه بازاریابی، مدیریت بازاریابی، حالات هشت گانه تقاضا و وظایف بازاریابی

پاورپوینت رقابت از طریق فن آوری اطلاعات

دانلود پاورپوینت رقابت از طریق فن آوری اطلاعات در حجم 24 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل شامل مبانی مزیت رقابتی، فن آوری اطلاعات استراتژیك، نقش استراتژیك سیستمهای اطلاعاتی، نیروها و استراتژی های رقابتی، سایراستراتژی های رقابتی، ایجاد یک کسب و کار مشتری محور، زنجیره ارزش و سیستم های اطلاعاتی استراتژیک، استفاده از فناوری اطلاعات برای كسب مزی

محصولات پر فروش

دسته بندی محصولات

بخش همکاران
بلوک کد اختصاصی